mandag 22. desember 2008

Flere kontorhipper

Charisma er i ferd med å springe ut. Spennende!

Og her er Christmas Red. Pampig sak, flott farge!

Gruer for hjemtransport av disse to. Ikke akkurat miniatyrer! Tror jeg må skjære av de blomstrende stenglene, redd de vil velte og knekke underveis. Ganske så fullt i vinduskarmene åkkesom. De avblomstra hippene skal få bli igjen på kontoret i jula, det bør gå rimelig bra.
Tok noen bilder av hjemmehippene med husbondens kamera, men har ikke fått lasta over. Unektelig forskjell på mobilkamera og speilrefleks! Angrer nå på at jeg ikke kjøpte Canonen da vi så på den for et par uker sia, jeg har i etterkant kommet til at det må bli coolpixens arvtaker.
Jeg har pådratt meg noe influensaaktig i helga, så jeg virrer i febertåka. Planen er å gjøre det absolutt nødvendigste etter lunsj, før jeg forlater jobben for året og kryper under dyna noen timer. Så er jeg forhåpentligvis i stand til å lage en smule jul hjemme etterpå. Jeg har da bakt fra meg og klargjort ribba samt vaska rundt på badet, så det blir nok jul i år også, influensa til tross.
Ønsker alle ei fredelig julehelg med frøkataloger og denslags, og et godt nytt hageår!





2 kommentarer:

Red Hobbitt sa...

Nydelig blomstring!
Ønsker deg ei riktig god jul og tusen takk for alle koselige kommentarer i bloggen min.
Klem fra Hanne

Herdis sa...

Å så NYYDELEGE hipper.... Håper du er i form igjen, og at du har fått ein fin julekveld så langt. Ønsker deg uansett nokre fine og avslappande romjulsdagar! Klem frå Herdis:-)