torsdag 9. oktober 2008

Kundeservice?

Siterer fra opplysningene på posten hjemmeside:
Dersom alle opplysninger og tolldokumenter er tilstede ved innførselstidspunktet vil sendingen bli tollbehandlet i løpet av 24 timer etter ankommet mottakerlandet. Sendingen blir deretter sendt videre til ditt hentekontor eller utlevering ved din adresse. Har du sendingsnummer kan du følge sendingen din via Pakkesporing.

Takk skal du ha!
Min sending ankom mottakerlandet 02.10 kl. 7.41
Siste notering: Til fortolling 08.10 kl. 10.56
Dvs. pr. skrivende stund 24 timer x 7 - og enda 4 timer til.

Har akkurat snakka med hyggelig mann på kundeservice avd. utland, konfronterte han med reklamen.
- Står det virkelig det???? sa han.
Han skulle ta saken videre, mente at en slik feilopplysning kostet dem mange sinte samtaler hver dag. Tror jeg så gjerne!
De nesten-gode nyhetene var at jeg har gjort alt riktig, de har lest mailen min, alle opplysninger er registrert, pakken burde bli sendt videre i dag. Me fær sjå.

4 kommentarer:

potentilla sa...

Reagerer de ikke når de får mange sinte henvendelser pr.dag???
Ingen som skjønner at det er noe muffens evt.hører etter hva kundene sier???
Utrolig.

Villrose sa...

"- Står det virkelig det???? sa han."

HA-HA-HA he-hi-hoooi

Mokki sa...

Men hvis de har lest mailen din - hvorfor ikke bruke to sekunder på å sende et svar om at de har lest dette, alt er ok og at de jobber så fort de kan? _Det_ ville spart dem noen sure telefoner!

Vigdis N sa...

Noe av det verste med sånt, i tillegg til all ergrelsen, er aaall den tida du må bruke, Berit!