fredag 17. oktober 2008

Sol ute

men tordenvær innvortes.
Ny telefon til Postens såkalte kundeservice
- Kan du finne ut om det er noen grunn til at pakka mi fortsatt ikke beveger seg??
- Det står at det trengs sunnhetssertifikat.
- !!!!! (oppramsing av hvem som har sagt hva og når)
- Vent litt, jeg ringer ned på lageret
- Nei, alt er i orden, alle dokumenter er scannet, jeg forstår ikke hvorfor den ikke er sendt ut
- !!!!!
- La meg få telefonnummeret ditt, så følger jeg opp og ringer tilbake dersom den ikke går gjennom i dag

Hun fikk det. Jeg har ikke hørt noe. Hvilket kan bety
1) at pakka går gjennom nåløyet i dag, sjøl om sporingsstatus fortsatt er uforandra
2) at hun gir f som sine forgjengere.
Jeg vet nok hva som er mest sannsynlig.
Men tvilen skal visst komme tiltalte til gode.

På den lyse sida:
Det er freddan, og som sagt sol ute.
Mye å gjøre i hagen sjøl om løken altså ikke kommer i jorda denne helga heller.

Edit 14.37: Pakka rører seg muligens. Nå står det LAGT TIL FORTOLLING.
Tvilen kommer fortsatt tiltalte til gode.

Ingen kommentarer: