tirsdag 6. oktober 2009

Det snør!

Urk, det snør igjen!
Første snøen kom lørdag 3. okt, men den gikk i sola dagen etter.
Andre forsøk ser verre ut, det snør tett og legger seg på bakken samt på kalde tak og gule bjørker utafor kontorvinduet mitt. Og jeg som må liste meg hjem på sommerdekk, de skal ikke skiftes før i morra. Kjører mannfolkets Landcruiser i dag, og vi har satt bort dekkskift på den, det er er ingen jobb for kvinnfolk uten hjelpemidler eller mannf0lk med dårlig rygg.

Jeg hadde forsetter om fortsatt luking og graving i ettermiddag.
Søker om opptak i vintergraverklubben!

5 kommentarer:

Randines hageblogg sa...

Uff og huff, det er alt for tidlig med snø tidlig i oktober...

Jeg lister meg rundt på sommerdekk hele året, men det går nok ikke på dine kanter.

Håper snøen forsvinner snarere enn svint!

solfrid sa...

Æsj! Alt for tidlig.

Unknown sa...

Æsj, snø. Det er alt for tidlig, Håper den smelter.

Red Hobbitt sa...

Det er så rart med snø så tidlig, selv her i nord. Det er jo fremdeles blader på trærne. Men vi satser på at det bare er en liten forsmak og at vi fremdeles rekker å gjøre unna høstonna i hagen.
Nå har jeg høstferie, og det er så utrolig deilig. Mange år siden jeg har kunne ta fri på denne tiden.

Mari Anne sa...

Nei, nå føler jeg med deg. vinteren er lang nok som den er.