mandag 23. februar 2009

Roseforeningsblogg

Vi hadde et kjempekoselig møte i roseforeningen onsdag. Dag var strålende opplagt foredragsholder og med et lass av deilige bilder fra David Austins rike. Mer utfyllende referat kan interesserte finne i den nye bloggen til foreninga. Årsmøtet mente blogg var en bra ide, særlig hvis jeg kunne ta det på meg. Så da er vi i gang på et vis. Ingen bilder fra møtet, dessverre, Hr. Nikon var opptatt annenstedshen for anledningen.

I helga har jeg stort sett befunnet meg i sofaen med te, strikketøy, sportssendinger og hostesaft. Halstarrig utgave jeg har fått, ser for meg noen sløve dager til. Men på jobb må jeg, det er den tida på året da alle timer teller.

Hipt: tre nyavblomstra til rekonvalesens på kontoret i dag. Donau har sprunget ut, og Charisma er så vennlig å komme med enda en knopp. Har jeg ingenting imot!

Ingen kommentarer: