mandag 26. januar 2009

Bilde nr 6

Jeg har fått ei morsom utfordring av Sigrid og Juni: Vis fram bilde nr 6 i mappe nr 6 fra bildemappa på pc-en.
Nå pleier jeg legge bildene over på CD etterhvert, så det ligger ikke veldig gamle bilder. Mappe 6 nå er fra sunnmørshagen fra ei helg i overgangen april-mai 08. Hele mappa er viet en hva-er-det-som-blomstrer-nå-runde i hagen, mye påskeliljer og aurikler, men nr 6 er hvit chionodoxa planta høsten 07 under ei lita Namdalsrose. Første sesong, altså.
Utfordrer disse 6:

Edit: Et par av de utfordrede hadde alt tatt den, så jeg har skifta ut litt.
(Og så ser jeg at jeg har blitt utfordra sjøl av Vigdis også, takker!)
Edit2: Ser plutselig at jeg har glemt at vi er i 09 nå, sukk! (Rettet i år til 08 i teksten)
Slik går det når en holder på med regnskapsavslutning. Hode!

2 kommentarer:

Sigrid sa...

Nydelig bilde :-)

Berit sa...

Var heldig med den, faktisk - mappa etter var bare båtdetaljer, hehe!