torsdag 21. oktober 2010

Sooo beautiful

Laaang bloggtørke. Det kommer nok et par innlegg fra Budapest - det var en deilig tur som oppfylte alle forventninger - men jeg har fortsatt ikke rukket å bearbeide bildene.

I mellomtida kan jeg vise fram en award fra HildeG - ikke akkkurat dagligdags kompliment til et fruentimmer i øvre middelalder. Suger det til meg og deler det med hurdalsrosene mine. Takker og bukker!


Jaha. Sju hittil ukjente ting om meg?
Kanskje for noen. Hulter til bulter:

1. Jeg er periodestrikker. Siste periode har vart et år eller så. Kanskje på vei til å bli kronisk?
2. Jeg har gått et år på folkehøgskole, i Seljord, formingslinje. Mitt livs beste skoleerfaring, og det sier litt, jeg har alltid trivdes med skole/studier.
3. Teoretisk sett liker jeg å gå på ski, men det er to år sia jeg prøvde det i praksis.
4. Jeg har problemer med å kaste ting, sjøl om de ikke har vært i bruk på årevis, sukk!
5. Jeg har begynt å trimme om morgenen før jobb, 20 min. Da er det ikke noe annet som forstyrrer, og jeg føler meg såååå flink og får fin flyt og mindre lyst på matutskeielser utover dagen.
6. Jeg har en svakhet for gamle barne- og ungdomsbøker.
7. Jeg har svart belte i utsettelser! (Herunder bildebehandling. Men jeg lover å komme tilbake.)

Jeg har ikke oversikt over hvem som har fått eller ikke fått denne awarden. Det er så mange flotte blogger jeg følger med glede enten fast eller sporadisk. Føl dere fri til å plukke opp stafettpinnen!

6 kommentarer:

Marit sa...

Gleder meg til å se bilder far din siste ferietur!

Du er ikke alene om å ha svart belte i utsettelser. Da er vi to som har det!(Og sikkert flere) ;)
Det er så lett å utsette ting, og skyve de foran seg. Men det er bare sånn det er :)

Elsa sa...

Gleder meg til å se bilder fra turen til Budapest.

Gjett om jeg kjente meg igjen i dette med å ikke kaste ting, og det å utsette ting. Gjør alvorlige forsøk på å forbedre meg, men så sklir det ut igjen. Vi er nok mange som har det sånn.

Ha en fortsatt fin uke.:)

Maria sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Maria sa...

Jasså, utsette ting?? Det gjør jeg aldri! Men av en eller annen grunn står det fremdeles kasser med planter og venter på å komme i jorden. Merkelig!

Var innom deg for å få litt trøst. Rosebilder hjelper mot for tidlig sne!

hildeG sa...

Ser fram til Budapest-referat. Jeg har jo helt falt for Praha. Men Budapest er også en fin by, hvor jeg har vært flere ganger - men uten noen personlig forbindelse.

Anne (Moseplassen) sa...

thihi, fine punkt, kjente meg igjen i en par. Som dette med å ha teoretisk glede av å gjøre noe. Det begynner å bli endel ting jeg troor jeg liker, men ikke har gjort på noen år.

God helg Berit, og tusen takk for den superkoselige kommentaren du la inn til meg i går :)