onsdag 1. oktober 2008

Sporing pågår

Jeg har fått sporingsnummer!
Den etterlengta pakka forlot Nederland mandag, ikke ankommet Norge enda.

Og dette skriver jeg mest for å teste om bloggarkivet skjuler septemberinnlegga når det kommer et på oktober. Lagrer nå.
Se det ja, det funka!

Tester stadig. Har nå forandra bredde på bloggen. Neste prosjekt blir å lage et bilde i full bloggbredde til overskrift. Deretter smileys. Og kanskje forandre farger? Mal og skrifttype synes jeg er brukbar, enn så lenge. Må også finne ut hvordan jeg kan rette i egne kommentarer og evt. fjerne andres, i tilfelle det skulle komme noe spam. Finner vel ut av det så småningom.

5 kommentarer:

Vigdis i Romerikshaven sa...

Hos meg står det en søppelbøtte bak kommentaren som jeg bare kan trykke på for å slette.

Red Hobbitt sa...

Hei Berit!
Du behøvde ikke å forandre navn. Skrible, det er jo det vi gjør alle sammen.
Ha en fin dag!
Ps. Det ble frost i natt her, så jeg er glad for alt som er gjort.

-Hanne-

Miamaria sa...

Du skal bare følge med, jeg tror det var litt utpå dagen at de registrerte de fleste av våre pakker når de kom til Norge. Så om den ennå ikke er kommet, så kan den fortsatt registreres i dag. Men det er jo ikke så lenge siden den ble sendt, det kan godt ta en dag eller to til - men da bør den være kommet til landet!

Berit sa...

Vicky: Jamen gjør det det.
Så enkelt! (Rødmesmiley savnes)

Unknown sa...

Rødme her også, jeg klarer ikke å forandre bredden i bloggen min, skulle gjerne flyttet venstre-margen...